dinsdag 21 juli 2015

Terug van vakantie


Tijdens mijn vakantie naar Frankrijk was Rianne zo lief om mijn plantjes te verzorgen. Ondanks haar hoogtevrees. Knap hoor.
Nou dat is goed gelukt want toen ik thuis kwam was er een weelderige groei geweest.
Peuljes:
Ondanks dat de hele struik al dor was....















Toch nog een maaltje geplukt.














De klimmende courgette:
 Eindelijk gaan de wortelen ook wat worden. Maar ja die staan ook in potgrond ipv MMmix
 Bloemetjes in de aardbeien!
In de 4 emmers waarin ik nieuwe groenten heb gezaaid, zijn deze ook allemaal opgekomen. Gelijk maar de schaar er in om er niet te veel te laten staan.



 De paprika groeit ook langzaam maar zeker.
 En ja hoor, weer 3 tomaatjes van de eerste stek.
De prei begint voller te worden.

 En dan de bonen.......
Maar een luizen......

Deze doen zich er te goed aan: De larve van het lieveheestbeestje.

In de gauwigheid zie ik er zo een 15tal zitten. Daar ben ik wel blij mee. Maar ik zal ook nog wel aan het spuiten komen denk ik.

Morgen (maandag) weer lekker aan het werk in de moestuin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten